June 14, 2016

Hi cutie!

Hi there,
I'm back today with a card using one of my all time favorite stamp set by Mama Elephant called Charmed .
Salut à tous,
Je suis de retour aujourd'hui avec une carte pour laquelle j'ai utilisé l'un de mes sets préférés Charmed de Mama Elephant.




I stamped, colored (Zig Markers) and die cut the images.
I die cut a circle window into white cardstock and a stitched rectangle from patterned paper.
Popped everything up using some foam adhesive and adhered to a top fold card base.
I stamped the greeting from the Labeled Messages stamp set using a black pigment ink.
I finished the card off by adding some enamel dots.
J'ai tamponné, colorisé (Zig Markers) et coupé avec les dies respectifs les images.
Avec un die circulaire, j'ai coupé une "fenêtre" dans du cardstock blanc et un rectangle avec finition couture dans du papier imprimé.
J'ai donné à tout cela un peu de relief en y ajoutant du foam adhésif et j'ai collé le tout à ma base de carte.
J'ai tamponné le sentiment du set Labeled Messages avec de l'encre à pigment noire.
J'ai terminé en ajoutant quelques enamel dots.
Supplies / Matériel
Stamps/Tampons: Charmed and Labeled Messages from Mama Elephant
Dies: Circle die, Stitched rectangle die
Coloring Medium/Colorisation: Zig Clean Color Real Brush Markers
Inks/Encres: Intense Black ink from Hero Arts, black pigment ink
Accessories/Accessoires: Enamel dots

I hope you enjoyed today's card, thanks for stopping by!
J'espère que cette petite carte vous a plu, à bientôt!

2 comments:

  1. I love this pretty card (as much as the one you sent me!).the use of patterned papers is great and the colouring gorgeous. One day I will buy this set, it's so sweet and you have made some lovely cards with it.

    ReplyDelete