May 07, 2017

Page Huggers (Mama Elephant)

Hello friends,
I hope you're enjoying your weekend ❤
Today I'm sharing a fun and colorful card I made using Mama Elephant products.
Coucou les amis,
J'espère que vous passez un agréable week-end ❤
Aujourd'hui je partage avec vous une carte gaie et colorée, réalisée avec des produits de chez Mama Elephant.



The critters and images from the Page Huggers stamp set were stamped, colored (Promarkers) and die cut with the coordinating dies.
Next I masked off the bottom portion of the card and blended Distress inks using a mini ink blending tool.
I removed the mask and stamped the greeting from the Freesia stamp set in Versamark ink and heat embossed with white embossing powder.
I adhered the images to the card and stamped the splatters from the Freesia stamp set using Distress inks.
To finish off I added a few sequins.
Les créatures et images du set Page Huggers ont été tamponnées, colorisées (Promarkers) et coupées avec leurs dies respectifs.
J'ai ensuite utilisé un masque pour réaliser la partie inférieure de ma carte et appliqué des encres Distress à l'aide d'un "blending tool".
J'ai retiré le masque et tamponné le sentiment du set Freesia à l'encre Versamark et embossé à chaud avec de la poudre blanche.
J'ai adhéré les images sur la carte et tamponné les petites éclaboussures du set Freesia avec des encres Distress.
Pour terminer, j'ai ajouté quelques sequins.



Supplies / Matériel
Stamps/Tampons: Page Huggers and Freesia stamp sets from Mama Elephant
Dies: Page Huggers Creative Cuts
Coloring Medium/Colorisation: Promarkers
Inks/Encres: Distress inks (Barn Door, Spiced Marmalade, Squeezed Lemonade, Twisted Citron, Salty Ocean, Bluesketch Print and Picked Raspberry), Versamark ink
Embossing powder/Poudre à embosser: Opaque Bright White (Wow)
Accessories/Accessoires: Sequins

Thank you so much for stopping by today ❤
Merci beaucoup de votre visite ❤

No comments:

Post a Comment